15 mar. 2011

EXCLUSIV: Vladimir Voiasciuc, luptătorul contra corupţiei şi mafiei imobiliare anunţă că va candida la alegerile locale din Timişoara!

Domnule Vladimir Voiasciuc, cum ati ajuns să deschideţi o sală de sport pe strada Grozăvescu din Timişoara şi de aici să deveniţi un luptător împotriva corupţiei şi mafiei imobiliare din Timişoara?

Eu am avut o sală de sport la "Salamandra", am avut mulţi clienţi, afacerea mergea bine. Timişorenii cunosc destul de bine locul... Am fost însă atras de noua locaţie. Mi-a plăcut ideea de a deschide o sală de sport lângă două licee. În locul barurilor care înconjoară liceele ademenind adolescenţii cu alcool şi tutun, eu am vrut să le ofer alternativa de a-şi clădi un corp sănătos şi puternic într-o sală de sport.

Un proiect social admirabil, nobil chiar.

Am fost entuziast la început şi nu am fost atent la un aspect important: cine sunt vecinii din imobil?!

Şi cine sunt?

După cum bine ştii, un clan ţigănesc - care a fost identificat, de către reporterii care au făcut numeroase anchete, ca făcând parte din mafia imobiliară din oraş. Aşa a început calvarul meu şi al clienţilor care au venit la sala mea de sport. Au început un act de veritabil terorism social. Au aruncat cu apă şi resturi de mâncare pe cei care intrau în curtea imobilului unde este sala de sport, i-au înjurat... M-au înjurat şi pe mine, m-au ameninţat cu moartea. Am creat şi un sait pe care am postat toate aceste nemernicii cărora le-am fost ţintă. Am făcut nenumărate sesizări la poliţie, dar ei nu s-au deranjat să ia măsuri. Prima amendă au dat-o la mai bine de două luni după începerea atacului asupra noastră. Afacerea îmi era aproape ruinată. Am pierdut o mulţime de bani. Surprinzător poate, am fost determinat să rămân de faptul că am văzut o "coincidenţă" între sesizările pe care le făceam eu poliţiei şi procuraturii şi controalele venite de la Primărie. Cum făceam o sesizare, venea peste mine un control de la Primărie care mă amenda cu câte 1000 de lei, au dispus până şi închiderea sălii de sport. O grămadă de abuzuri greu de imaginat într-un stat de drept. Cu siguranţă nu s-ar fi întâmplat dacă eram un astfel de stat, dar nu suntem. Am continuat lupta mea, împotriva clanurilor din mafia imobiliară şi a aghiotanţilor lor din administraţia locală, în justiţie. Acolo am trecut de la extaz la agonie şi am văzut că sistemul în care trăim este mult mai putred decât am văzut până atunci. Eram un amărât de cetăţean timişorean care mă băteam cu ei naiv ca Don Quijote cu morile de vânt.

Dar nu aţi renunţat. De ce?

Să nu crezi că nu am avut momente în care dezgustul, scârba faţă de abuzurile pe care le vedeam mereu nu m-au făcut să ma gândesc să renunţ la această batălie inegală, lipsită de onoare şi cavalerism. Toate instituţiile statului de la care aşteptam DREPTATE nu au făcut altceva decât să acţioneze în dispreţul legii şi al cetăţeanului. Cazul meu a avut o mare mediatizare atât în presa scrisă, audio-vizuală cât şi pe internet. Am avut norocul şi bucuria că în tot acest timp mi-au stat alături un grup de prieteni cărora le mulţumesc pe această cale. Mulţumesc Naţionaliştilor Autonomi şi Asociaţiei Altermedia care m-au declarat membru de onoare. Tot la iniţiativa N.A.T. am luat o grea decizie pe care o anunţ acum în premieră. La următoarele alegeri locale voi candida ca independent pentru un loc de consilier local. După mai bine de 20 de ani de speranţe spulberate e timpul să ne implicăm mai mult în viaţa administrativă a oraşului nostru şi să nu dezertăm lăsând locul acelora care ne calcă în picioare dorinţele şi aspiraţiile noastre pentru o viaţă normală şi demnă.

Care sunt obiectivele pe care doriţi să le atingeţi în calitate de consilier local?

Am un proiect social vast care cuprinde toate categoriile de vârstă. Înainte de orice vreau să ajut copiii şi tinerii să facă mai mult sport. "Minte sănătoasă în corp sănătos!" Pentru a-i îndepărta pe tineri de la tentaţiile alcoolului, tutunului şi drogurilor trebuie să le oferi altceva. Eu vreau să le oferim oportunitatea de a face sport. De la cel de sănătate şi întreţinere, la cel de mare performanţă. Apoi, nu vreau să mai văd oameni dormind pe stradă. Trebuie să ne ocupăm de ei şi să găsim o soluţie pentru ca aceşti oameni să nu mai sufere chinul de a trăi fără un adăpost si să inceteze a mai fi o problemă socială generatoare de infracţionalitate şi insecuritate pentru ceilalţi locuitori ai Timişoarei. Vârsta a treia, neglijată şi chiar batjocorită de politicieni, trebuie ajutată să trăiască cu demnitate. Bineînţeles, nu voi sta nepăsător la drama altor timişoreni victime ale mafiei imobiliare şi voi face tot ce pot ca ei să nu mai fie lipsiţi de apărare aşa cum se întâmplă acum. În orice caz, vreau să fiu portavocea timişorenilor în Consiliul Local.
Sunt realist şi ştiu că e greu dacă sunt singur. De aceea fac apel la toţi timişorenii noştri: dacă vă pasă de oraş, nu staţi în casă în ziua votului! Veniţi la urne şi votaţi candidaţii independenţi! După mai bine de 20 de ani de batjocură a partidelor politice ajunse la putere e timpul să le abandonăm şi să ne recâştigăm oraşul.

Stimate domnule Vladimir Voiasciuc, vă mulţumin pentru bunăvoinţa de a răspunde la întrebările noastre şi salutăm cu bucurie anunţul dumneavoastră de a candida la alegerile locale unde veţi beneficia de tot sprijinul nostru. Mult succes!

Vă mulţumesc şi eu pentru timpul, spaţiul acordat şi susţinerea voastră necondiţionată. Împreună putem începe normalizarea oraşului pe care îl iubim.

Uniţi pentru Timişoara!

Aşa să fie.

2 comentarii:

  1. Urez mult succes domnului Vladimir! Să găsiți ac de cojocul mișeilor. Și să vă atingeți obiectivele, căci sunt nobile.

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne ajuta. Un om curajos de care are nevoie comunitatea Timisoarei. Felicitari grupului nationalistilor autonomi ca au avut aceasta propunere sui domnului Vladimir Voiasciuc pentru curajul de a se arunca in batalie.
    Succes!

    RăspundețiȘtergere